RSS
на русском en in english
21.10.2017
არხივი სტატიები
სტატიები

მასმედია საქართველოს რკინიგზის რელსებს ”რეცხავს”

20.07.2009  |  08:51

3406.jpeg"რეზონანსმა" გადაწყვიტა ბოლომდე მიეყვანა საქართველოს რკინიგზის შესაძლო გაყიდვასთან დაკავშირებით ანტირუსული კამპანია. საგაზეთო ჭორები დიდი სიამოვნებით აიტაცეს რუსეთშიც. რს არ გააკეთებ ქართული ოპოზიციის დასახმარებლად...

საიდუმლო მოლაპარაკებები თბილისსა და მოსკოვს შორის საქართველოს რკინიზის რუსეთისთვის გადაცემის თაობაზე ბოლო ეტაპზე გადავიდა. ამის შესახებ ქართულ ოპოზიციურ გაზეთზე "რეზონანსი" მითითებით იუწყება "დამოუკიდებელი გაზეთი".

"რეზონანსი" იუწყება, რომ უკანასკნელი უთანხმოებებიც გაირკვა გარიგების მონაწილეებს შორის. ეს მოხდა მიხეილ სააკაშვილის ერევანში ვიზიტის დროს. სომხეთამდე უკვე მიაღწია რუსულმა რკინიგზამ, როდესაც კომპანიის ხელმძღვანელობამ მარავალწლიან მფლობელობაში აიღო სომხური რკინიგზა. ოფიციალურად მას ახლა მართავს რუსეთის რკინიგზის შვილობილი სამხრეთ-კავკასიური რკინიგზა.

როდესაც აფხაზეთის ხელისუფლებამაც გადასცა თავისი რკინიგზა რუსეთს, საქართველო გარშემორტყმული აღმოჩნდა "მტრის" რელსების მიერ.

ამ ყველაფრის შემდეგ სავსებით ლოგიკური იყო რუსეთის რკინიგზის საქართველოში შესვლაც.

ექსპერტმა გიორგი ხუხაშვილმა დაადასტურა, რომ რუსული კომპანია ინტერესს ჯერ კიდევ იმ როს ავლენდა, როდესაც ის სადამვირვებლო საბჭოს წევრი იყო.

შემდეგ 2007 წელს სკანდალ მოხდა, როდესაც საზოგადოებამ 99 წლიანი კონტრაქტის ხელმოწერის შესახებ შეიტყო ხელისუფლებასა და "არც თუ ისე ცნობილ კომპანიას შორის". საუბარია ბრიტანულ Parkfield Investment-ზე, რომელის საიტი ინტერნეტში ვერ იპოვეს ჟურნალისტებმა. კომპანიამ სახელმწიფო ტენდერში გაიმარჯვა დარკინიგზში სამი მილიარდი დოლარის ინვეტსირების პირობა დადო. ოპოზიციამ ივარაუდა, რომ ამ კომპანიი უკან შეიძება სააკაშვილის ოჯახის ან სულაც რუსული ბიზნესის ინტერესები იდგეს. საბოლოოდ ხელისუფლებამ გააუქმა გარიგება. როგორც ეკონომიკის მაშინდელმა მინისტრმა კახა ბენდუქიძემ განაცხადა, კომპანიამ ქართული მხარის მიერ წარმოდგენილი ყველა მოთხოვნა ვერ დააკმაყოფილა.

ახლა საქართველოს რკინიგზის გაყიდვისთვის ოფიციალური ტენდერი არ ტარდება. ხელისუფლებმა მხოლოდ იმას აცხადებს, რომ ინვესტორებს უნდა გადასცეს კომპანიის მხოლოდ ნაწილი - "რკინიგზის ტელეკომი". თუმცა ქართული საზოგადოება იმდენად მიეჩვია ხელისუფლების უნდობლობას, რომ უფრო მეტად პუბლიკაციების და ოპოზიციური განცხადებების სჯერა, მიუხედავად იმისა, რომ ისინი არანაირ შემოწმებულ ფაქტებს არ ეყრდნობა.

"დემოკრატიული მოძრაობა - ერთიანი საქართველო"ს წარმომადგენელი რომან კუსიანს ჭორების დასადასტურებლად მოჰყავს ის ფაქტი, რომ ჯერ კიდევ ორი ვის წინ მთელი დოკკუმენტაცია გადაითარგმნა რუსულ ენაზე.

1
 2
კოდი დღიური
Add: memori.ru vaau.ru news2.ru myweb2.search.yahoo.com slashdot.org technorati.com Magnolia Livejournal Reddit Google
Permanent link:
Рейтинг@Mail.ru
Rambler's Top100